helentimo.reismee.nl

Singapore en Melaka

Singapore is AANN!

Reacties

Reacties

Kiki Tellier

Hoi lieve nicht!
Hoe is het met je?
Je hebt super leuke foto's op de site staan! ????????????
We moeten snel weer skypen! Veel liefs van Kiki, Jim, Lia en Stephan xxx

Helen

Mooie meid! Gaat goed met me! Ik ben nu in Laos. Allemaal lieve mensen en vrij goedkoop. Heb buiten bij mn hostel wifi, dus misschien binnenkort idd skypen!! Leuk!! Hoe is het met jou? Xx

Michelle

Nou zo te lezen ben je hel stoer bezig hihi,
veel plezier nog.

Lola

waar is dat???


;)

Helen

Hoi Lola, leuk dat je weer een verhaal gelezen hebt! Deze foto is in Singapore gemaakt. Een land wat eigenlijk meer 1 grote stad is! Hoe gaat het op turnen? Heb je je al ingeschreven voor het kamp? Ik ben er dan weer bij!

Annemiekje

aaaaaaaah wat een leuke foto wie heeft hem gemaakt?
heb je het naar je zin??

doei, me

lola

Op turnen gaat het goed.
Ik ga mee doen met de wedstrijden en ik ga mee op kamp! :)

esmee eggermont

hallo lieve juf helen .
ik lees samen met mama je verhalen en vind het heel stoer wat je allemaal doet en waar je allemaal heen gaat ik heb alleen geen idee waar het soms is .
ik ben blij dat je het zo leuk hebt maar ik ben blij als je weer terug ben want ik mis jou suuuuuuuper veel en vindt die andere juf helemaal niet leuk . nog heel veel plezier en hopelijk tot snel .groetjes esmee

Kikiii !!

jipppieeee ,, nog maar 2 daagjesss !
xxxx van mij !!

Lola

Hallo juf helen!
volgens mij bent u al terug he?
Nou...
Ik heb uw verhaal gelezen.
Volgens mij was de reis wel leuk!
Bent u er dindsdag weer?
Laat het me even weten!
Ik laat mij wel een e-mail sturen!
Nou,gelukkig bent u er wel op het kamp!
Nou tot snel dan maar weer!

Groetjes Lola(Middag)

Helen

Hoi Lola!

Morgen ben ik er weer! Ik ben vorige week thuisgekomen, maar toen was het natuurlijk vakantie.
Heb echt zin om jullie allemaal weer te zien en ik wil ook graag zien wat jullie de afgelopen maanden allemaal van juf Ellen hebben geleerd!
Tot morgen!

Groetjes, Helen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!